Haku

Ett bra arbetsliv – en faktor för konkurrenskraft för Finland Rapport av arbetsgruppen för arbetslivsvarumärket

QR-koodi
Finna-arvio

Ett bra arbetsliv – en faktor för konkurrenskraft för Finland Rapport av arbetsgruppen för arbetslivsvarumärket

Publikationen innehåller ett förslag till ledningsgruppen för projektet Arbetsliv 2020 om hur Finlands arbetslivsvarumärke borde stärkas. Syftet med utvecklandet av ett arbetslivsvarumärke är att stödja Finlands ekonomiska tillväxt på lång sikt, hjälpa Finland att nå framgång i internationellt samarbete och lyfta fram Finland som ett exempel och en inspiratör för andra. De främsta kunderna i arbetet md arbetslivsvarumärket är utländska investerare, företag, arbetskraften och konsumentkunder

Tallennettuna:
Kysy apua / Ask for help

Sisältöä ei voida näyttää

Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.

Evästeasetukset