Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
EvästeasetuksetOpetus- ja kulttuuriministeriö käynnisti vuonna 2020 pääministeri Sanna Marinin hallitusohjelman mukaisesti varhaiskasvatuksen sekä perusopetuksen laadun ja tasa-arvon kehittämisohjelmat vuosille 2020–2022. Oikeus oppia -kehittämisohjelman hankkeissa on uudistettu lainsäädäntöä, vahvistettu varhaiskasvatuksen ja esi- ja perusopetuksen rahoitusjärjestelmien vaikuttavuutta sekä kehitetty yhdenvertaisuutta vahvistavia ja vaikuttavia käytänteitä sekä toimintatapoja.
Opetus- ja kulttuuriministeriö nimesi työryhmän ajalle 19.5.2021–30.8.2022, jonka tehtävänä on ollut valmistella kehittämisehdotukset lapsen tukea, oppimisen ja koulunkäynnin tukea ja inkluusion koskevista edistämistoimista varhaiskasvatuksessa sekä esi- ja perusopetuksessa. Tavoitteena on ollut rakentaa entistä tiiviimpää jatkumoa tuen toteuttamisessa varhaiskasvatuksen sekä esi- ja perusopetuksen kesken.
Työryhmän loppuraportti sisältää kuvaukset työryhmän työskentelystä ja tuen toteuttamisen nykytilasta sekä inkluusiota moninaisesti käsittelevän luvun. Raportista löytyvät lisäksi 12 teeman alle kirjatut lainsäädäntöön ja muuhun kehittämiseen liittyvät kehittämisehdotukset, jotka on tarkoitettu seuraavan hallitusohjelman valmistelun ja varhaiskasvatuksen sekä esi- ja perusopetuksen järjestäjien ja tuottajien paikallisen tuen kehittämistyön pohjaksi.
Ulkoasu |
148 |
---|---|
Kieli |
suomi |
Sarja | Opetus- ja kulttuuriministeriön julkaisuja, 2022:44 |
Asiasanat | |
ISBN |
978-952-263-813-7 |
ISSN |
1799-0351 |
Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
Evästeasetukset