Kansainvälisten e-aineistojen haku vaatii toistaiseksi kirjautumista, jotta hakuja voi tehdä.

Haku

Peliala ohjelmistotuotannon näkökulmasta

QR-koodi

Peliala ohjelmistotuotannon näkökulmasta

Tämän opinnäytetyön tietoperusta rakentui aihetta käsittelevistä kirjoista, opetusmateriaaleista, tieteellisistä tutkimuksista sekä aiheeseen liittyvistä artikkeleista, jotka käsittelivät muun muassa ohjelmistotuotantoa, pelituotantoa ja pelisuunnittelua. Opinnäytetyössäni kuvailin aluksi pelialan kehitystä ja historiaa tähän päivään saakka sekä selvitin muun muassa pelisuunnittelussa tärkeitä osatekijöitä, eli immersiota ja flow’ta. Ohjelmistotuotannosta avasin palasen historiaa sekä kirjoitin ohjelmistotuotannon eri vaiheista. Ohjelmistotuotanto ja pelituotanto kulkevat erittäin lähekkäin, joten selvitin, kuinka nämä kaksi eroavat toisistaan. Pelituotantoon liittyen lähdin avaamaan pelisuunnittelua sekä sen dokumentteja. Tästä eteenpäin kuvailin pelituotannon eri vaiheita. Lopuksi analysoitiin pelialan tulevaisuuden näkymiä.

Tallennettuna:
Kysy apua / Ask for help

Sisältöä ei voida näyttää

Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.

Evästeasetukset