Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
EvästeasetuksetBlomster, M., Määttä, M., ammattikorkeakoulu, O., & Sciences, O. U. o. A. (2020). Asiakaskokemus digitaalisen markkinoinnin suunnittelun perustana. Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii-hanke (DIMMY 2.0).
Chicago-tyylinen lähdeviittausBlomster, Miikka, Mika Määttä, Oulun ammattikorkeakoulu, ja Oulu University of Applied Sciences. Asiakaskokemus Digitaalisen Markkinoinnin Suunnittelun Perustana. Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii-hanke (DIMMY 2.0), 2020.
MLA-viiteBlomster, Miikka, et al. Asiakaskokemus Digitaalisen Markkinoinnin Suunnittelun Perustana. Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii-hanke (DIMMY 2.0), 2020.
Harvard-tyylinen lähdeviittausBlomster, M., Määttä, M., ammattikorkeakoulu, O. & Sciences, O. U. o. A. 2020. Asiakaskokemus digitaalisen markkinoinnin suunnittelun perustana. Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii-hanke (DIMMY 2.0).
Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
Evästeasetukset