Haku

Tietueen sitaatit

APA-viite

Blomster, M., Määttä, M., ammattikorkeakoulu, O., & Sciences, O. U. o. A. (2020). Asiakaskokemus digitaalisen markkinoinnin suunnittelun perustana. Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii-hanke (DIMMY 2.0).

Chicago-tyylinen lähdeviittaus

Blomster, Miikka, Mika Määttä, Oulun ammattikorkeakoulu, ja Oulu University of Applied Sciences. Asiakaskokemus Digitaalisen Markkinoinnin Suunnittelun Perustana. Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii-hanke (DIMMY 2.0), 2020.

MLA-viite

Blomster, Miikka, et al. Asiakaskokemus Digitaalisen Markkinoinnin Suunnittelun Perustana. Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii-hanke (DIMMY 2.0), 2020.

Harvard-tyylinen lähdeviittaus

Blomster, M., Määttä, M., ammattikorkeakoulu, O. & Sciences, O. U. o. A. 2020. Asiakaskokemus digitaalisen markkinoinnin suunnittelun perustana. Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii-hanke (DIMMY 2.0).

Muista tarkistaa viitteiden oikeellisuus, ennen kuin käytät niitä tekstissäsi.
Kysy apua / Ask for help

Sisältöä ei voida näyttää

Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.

Evästeasetukset