Search

Record Citations

APA Citation

Blomster, M., Määttä, M., ammattikorkeakoulu, O., & Sciences, O. U. o. A. (2020). Asiakaskokemus digitaalisen markkinoinnin suunnittelun perustana. Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii-hanke (DIMMY 2.0).

Chicago Style Citation

Blomster, Miikka, Mika Määttä, Oulun ammattikorkeakoulu, and Oulu University of Applied Sciences. Asiakaskokemus Digitaalisen Markkinoinnin Suunnittelun Perustana. Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii-hanke (DIMMY 2.0), 2020.

MLA Citation

Blomster, Miikka, et al. Asiakaskokemus Digitaalisen Markkinoinnin Suunnittelun Perustana. Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii-hanke (DIMMY 2.0), 2020.

Harvard Style Citation

Blomster, M., Määttä, M., ammattikorkeakoulu, O. & Sciences, O. U. o. A. 2020. Asiakaskokemus digitaalisen markkinoinnin suunnittelun perustana. Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii-hanke (DIMMY 2.0).

Remember to check citations for accuracy before including them in your work.
Kysy apua / Ask for help

Content Cannot be Displayed

Chat content cannot be displayed due to cookie settings. To view the content, modify your cookie settings to allow the following categories: Chat Services.

Cookie Settings