Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
EvästeasetuksetHannula, M. S. a., Di Martino, P. a., Pantziara, M. a., Zhang, Q. a., Morselli, F. a., Heyd-Metzuyanim, E. a., . . . Goldin, G. A. a. (2016). Attitudes, Beliefs, Motivation and Identity in Mathematics Education: An Overview of the Field and Future Directions (1st ed. 2016.). Springer Nature. https://doi.org/10.1007/978-3-319-32811-9
Chicago-tyylinen lähdeviittausHannula, Markku S. author, et al. Attitudes, Beliefs, Motivation and Identity in Mathematics Education: An Overview of the Field and Future Directions. 1st ed. 2016. Cham: Springer Nature, 2016. https://doi.org/10.1007/978-3-319-32811-9.
MLA-viiteHannula, Markku S. author, et al. Attitudes, Beliefs, Motivation and Identity in Mathematics Education: An Overview of the Field and Future Directions. 1st ed. 2016. Springer Nature, 2016. https://doi.org/10.1007/978-3-319-32811-9.
Harvard-tyylinen lähdeviittausHannula, M. S. a., Di Martino, P. a., Pantziara, M. a., Zhang, Q. a., Morselli, F. a., Heyd-Metzuyanim, E. a., . . . Goldin, G. A. a. 2016. Attitudes, Beliefs, Motivation and Identity in Mathematics Education: An Overview of the Field and Future Directions. 1st ed. 2016. Cham: Springer Nature.
Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
Evästeasetukset