Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
EvästeasetuksetHiltula, H., Lankinen, M., Lehtimäki, T., & Salo, J. (2009). Harnessing web 2.0 for business-to-business marketing: Literature review and an empirical perspective from Finland. Oulun yliopiston kirjasto.
Chicago-tyylinen lähdeviittausHiltula, Heidi, Mikko Lankinen, Tuula Lehtimäki, ja Jari Salo. Harnessing Web 2.0 for Business-to-business Marketing: Literature Review and an Empirical Perspective from Finland. Oulu: Oulun yliopiston kirjasto, 2009.
MLA-viiteHiltula, Heidi, et al. Harnessing Web 2.0 for Business-to-business Marketing: Literature Review and an Empirical Perspective from Finland. Oulun yliopiston kirjasto, 2009.
Harvard-tyylinen lähdeviittausHiltula, H., Lankinen, M., Lehtimäki, T. & Salo, J. 2009. Harnessing web 2.0 for business-to-business marketing: Literature review and an empirical perspective from Finland. Oulu: Oulun yliopiston kirjasto.
Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
Evästeasetukset