Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
EvästeasetuksetUhle, R., Hoffmann, D., & Ackermann, H. (1994). Pluralitätsverarbeitung in der Pädagogik: Unübersichtlichkeit als Wissenschaftsprinzip? Deutscher Studien.
Chicago-tyylinen lähdeviittausUhle, Reinhard, Dietrich Hoffmann, ja Heike Ackermann. Pluralitätsverarbeitung in Der Pädagogik: Unübersichtlichkeit Als Wissenschaftsprinzip? Weinheim: Deutscher Studien, 1994.
MLA-viiteUhle, Reinhard, et al. Pluralitätsverarbeitung in Der Pädagogik: Unübersichtlichkeit Als Wissenschaftsprinzip? Deutscher Studien, 1994.
Harvard-tyylinen lähdeviittausUhle, R., Hoffmann, D. & Ackermann, H. 1994. Pluralitätsverarbeitung in der Pädagogik: Unübersichtlichkeit als Wissenschaftsprinzip? Weinheim: Deutscher Studien.
Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
Evästeasetukset