Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
EvästeasetuksetStorgårds, J. H. (2011). Brand equity of digital games: The influence of product brand and consumer experiences as sources of unique value. Aalto University.
Chicago-tyylinen lähdeviittausStorgårds, Jan Henrik. Brand Equity of Digital Games: The Influence of Product Brand and Consumer Experiences as Sources of Unique Value. [Helsinki]: Aalto University, 2011.
MLA-viiteStorgårds, Jan Henrik. Brand Equity of Digital Games: The Influence of Product Brand and Consumer Experiences as Sources of Unique Value. Aalto University, 2011.
Harvard-tyylinen lähdeviittausStorgårds, J. H. 2011. Brand equity of digital games: The influence of product brand and consumer experiences as sources of unique value. [Helsinki]: Aalto University.
Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
Evästeasetukset