Haku

Tietueen sitaatit

APA-viite

Storgårds, J. H. (2011). Brand equity of digital games: The influence of product brand and consumer experiences as sources of unique value. Aalto University.

Chicago-tyylinen lähdeviittaus

Storgårds, Jan Henrik. Brand Equity of Digital Games: The Influence of Product Brand and Consumer Experiences as Sources of Unique Value. [Helsinki]: Aalto University, 2011.

MLA-viite

Storgårds, Jan Henrik. Brand Equity of Digital Games: The Influence of Product Brand and Consumer Experiences as Sources of Unique Value. Aalto University, 2011.

Harvard-tyylinen lähdeviittaus

Storgårds, J. H. 2011. Brand equity of digital games: The influence of product brand and consumer experiences as sources of unique value. [Helsinki]: Aalto University.

Muista tarkistaa viitteiden oikeellisuus, ennen kuin käytät niitä tekstissäsi.
Kysy apua / Ask for help

Sisältöä ei voida näyttää

Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.

Evästeasetukset