Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
EvästeasetuksetKost, M. (2013). Warum social media für unternehmen?: Nutzenanalyse bei den social media-aktivitäten von sechs Schweizer Grossunternehmen. Diplomica Verlag GmbH.
Chicago-tyylinen lähdeviittausKost, Martin. Warum Social Media Für Unternehmen?: Nutzenanalyse Bei Den Social Media-aktivitäten Von Sechs Schweizer Grossunternehmen. Hamburg, Germany: Diplomica Verlag GmbH, 2013.
MLA-viiteKost, Martin. Warum Social Media Für Unternehmen?: Nutzenanalyse Bei Den Social Media-aktivitäten Von Sechs Schweizer Grossunternehmen. Diplomica Verlag GmbH, 2013.
Harvard-tyylinen lähdeviittausKost, M. 2013. Warum social media für unternehmen?: Nutzenanalyse bei den social media-aktivitäten von sechs Schweizer Grossunternehmen. Hamburg, Germany: Diplomica Verlag GmbH.
Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
Evästeasetukset