Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
EvästeasetuksetGregory, E., Long, S., & Volk, D. (2004). Many pathways to literacy: Young children learning with siblings, grandparents, peers, and communities. RoutledgeFalmer. https://doi.org/10.4324/9780203521533
Chicago-tyylinen lähdeviittausGregory, Eve, Susi Long, ja Dinah Volk. Many Pathways to Literacy: Young Children Learning with Siblings, Grandparents, Peers, and Communities. New York: RoutledgeFalmer, 2004. https://doi.org/10.4324/9780203521533.
MLA-viiteGregory, Eve, et al. Many Pathways to Literacy: Young Children Learning with Siblings, Grandparents, Peers, and Communities. RoutledgeFalmer, 2004. https://doi.org/10.4324/9780203521533.
Harvard-tyylinen lähdeviittausGregory, E., Long, S. & Volk, D. 2004. Many pathways to literacy: Young children learning with siblings, grandparents, peers, and communities. New York: RoutledgeFalmer.
Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
Evästeasetukset