Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
EvästeasetuksetReason, B., Løvlie, L., & Flu, M. B. (2016). Service design for business: A practical guide to optimizing the customer experience. John Wiley & Sons, Inc.
Chicago-tyylinen lähdeviittausReason, Ben, Lavrans Løvlie, ja Melvin Brand Flu. Service Design for Business: A Practical Guide to Optimizing the Customer Experience. Hoboken, N.J.: John Wiley & Sons, Inc, 2016.
MLA-viiteReason, Ben, et al. Service Design for Business: A Practical Guide to Optimizing the Customer Experience. John Wiley & Sons, Inc, 2016.
Harvard-tyylinen lähdeviittausReason, B., Løvlie, L. & Flu, M. B. 2016. Service design for business: A practical guide to optimizing the customer experience. Hoboken, N.J.: John Wiley & Sons, Inc.
Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
Evästeasetukset