Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
EvästeasetuksetLanham, R. A. (2006). The economics of attention: Style and substance in the age of information. University of Chicago Press.
Chicago-tyylinen lähdeviittausLanham, Richard A. The Economics of Attention: Style and Substance in the Age of Information. Chicago (Ill.) ; London: University of Chicago Press, 2006.
MLA-viiteLanham, Richard A. The Economics of Attention: Style and Substance in the Age of Information. University of Chicago Press, 2006.
Harvard-tyylinen lähdeviittausLanham, R. A. 2006. The economics of attention: Style and substance in the age of information. Chicago (Ill.) ; London: University of Chicago Press.
Sisältöä ei voida näyttää
Chat-sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee sallia evästeasetuksista seuraavat: Chat-palveluiden evästeet.
Evästeasetukset